NowHow

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Firemný mobil

Niekoľko rokov sme používali služobné telefóny, koniec koncov boli veľmi dôležité kedže sme denne oslovovali svojich zákazníkov a pre nadriadených bolo veľmi dôležité koľko sa denne takýchto hovorov uskutočnilo. Čím viac tým lepšie. Dá sa povedať, bol to jeden s benefitov, a kedže prišla kríza, už aj posledný... aj to som sa mýlil.

Až sa mi rozum pozastavil nad hlúposťou vedenia. Volať čo najviac ako sa len dá, tak to áno, ale keď potom človek zistí, že na výplatnej páske má mínus niekoľko desiatok euro, tak to je trošku divné. To máme zákazníkom prezvánať aby mám radšej zavolali späť, lebo mne to strhnú alebo ako. Že vraj nemáme volať do inej siete. Veď to poznáte, veľa krát sa stane, že niekedy to tvrá niekoľko minút, alebo treba počkať na linke. Nerozumiem takémuto zmýšlaniu a už ani nemusím kedže som radšej s takejto inak naoko super firmy odišiel.

Verím v to, že s takýmto prístupom zachvíľu s firmy odídu všetci dobrí zamestnanci. Majú zato a dúfajú, že niekoľko ľudí odíde samo aby ich nemuseli vyhodiť. Ja som zástancom toho, že ľudí radšej podržať s aspoň nejakým platom ako potom hľadať a zaúčať a znova investovať do drahých školení.


Zaujímavé | stály odkaz

Komentáre

  1. ...:::-(((...
    ...ešte, že netreba v telefóne písať...napísané zaujímavo...nutné popracovať na gramatike :-)
    publikované: 29.07.2009 20:05:10 | autor: flexi (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014